مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-18سياسي

هشدار انتقال کرونا از جوانان به خانواده ها


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به حضور بی محابای برخی جوانان در مجامع عمومی، خواستار انجام واکسیناسیون بالای 18 ساله‎ها شد.

- ایسنا/خوزستان رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به حضور بی محابای برخی جوانان در مجامع عمومی، خواستار انجام واکسیناسیون بالای 18 ساله‎ها شد.

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (27 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی راه اندازی 10 مرکز واکسیناسیون در اهواز را داریم اما بنا بر اعلام روسای مراکز بهداشت، به دلیل کاهش مراجعات نیازی به راه اندازی این مراکز نیست و در صورت نیاز، راه اندازی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به کاهش مراجعات به مراکز واکسیناسیون، پیشنهاد می شود واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در خوزستان آغاز شود زیرا بسیاری از این جوانان بی محابا در مجامع حضور پیدا می کنند و بیماری را به خانواده منتقل می کنند.

فرصت کم است و نمی توان صبر کرد تا به تدریج نوبت به این گروه سنی برسد.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: تیم های واکسیناسیون آمادگی لازم را دارند و به محض اینکه اتوبوس ها در اختیار ما قرار بگیرند، این تیم ها فعال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انتقال کرونا از جوانان به خانواده ها

هشدار انتقال کرونا از جوانان به خانواده ها