مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-18اقتصادي

کاهش 50 درصدی ساخت و ساز مسکن


مسکن قابلیت این را دارد که قیمتش بین 30 تا 40 درصد کاهش یابد و باید این اتفاق بیفتد کما اینکه در دو دوره در سال های دور این اتفاق افتاد.

- رییس اتحادیه مشاوران املاک استان ایلام گفت: به دلیل پیشی گرفتن قیمت زمین نسبت به نرخ مصالح ساختمانی و محدودیت زمین، ساخت و ساز 50 درصد کاهش یافته است.

اردشیر حاتمی با اعلام این خبر به ایسنا ،اظهار کرد: به دلیل گرانی مصالح ساختمانی، قیمت مسکن بیش از هر زمان دیگری گران شده و مردم قدرت خرید ندارند بنابراین تقاضا در بخش مسکن بسیار کم شده است.

وی در خصوص وضعیت مسکن استیجاری ادامه داد: چون ساخت و ساز کم است و قیمت بالاست تقاضا برای اجاره مسکن کم شده است و مستأجران فشار زیادی متحمل می شوند زیرا 60 تا 70 درصد درآمد مردم به بخش اجاره بها می رود.

حاتمی افزود: امیدواریم وعده های دولت در خصوص ساخت 1 میلون مسکن در سال به زودی تحقق یابد، دولت باید علاوه بر ورود در بخش ساخت مسکن به کنترل شدید قیمت مصالح ساختمانی و نظارت قوی آیتم های بخش مسکن در بازار بپردازد.

وی ادامه داد: مسکن قابلیت این را دارد که قیمتش بین 30 تا 40 درصد کاهش یابد و باید این اتفاق بیفتد کما اینکه در دو دوره در سال های دور این اتفاق افتاد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک استان ایلام گفت: در ایلام قیمت مسکن نسبت به بسیاری از استان های دیگر کشور گران تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی ساخت و ساز مسکن

کاهش 50 درصدی ساخت و ساز مسکن