مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-18سياسي

نامه نماینده اصفهان به معاون اول رییس جمهور برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان


در نامه عباس مقتدایی به محمد مخبر آمده است: چرا فرهنگیان بازنشسته سال 1399 که نزدیک 30 سال است خدمت کرده اند، حق قانونی آنان پرداخت نمی شود و باید جهت طلب حق خود روزانه درحال پیگیری از مجلس و دولت باشند و این درحالیست که ارزش پاداش آنان در سال گذشته بیشتر .

- جی پلاس؛ نماینده اصفهان در مجلس در نامه ای به معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر لزوم حل هر چه سریعتر مشکل پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان گفت که حل این موضوع بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت خانه های آموزش و پرورش و اقتصاد به عزم جدی دولت نیاز دارد.

متن نامه عباس مقتدایی به محمد مخبر برای پرداخت پایان خدمت جمعی فرهنگیان به شرح زیر است: جناب آقای دکتر مخبر معاون اول محترم رییس جمهور با سلام و احترام، به پیوست پاسخ وزارت آموزش و پرورش درخصوص پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان ارسال می شود.

وزارت آموزش و پرورش اظهار نموده، اعتبار مورد نیاز توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و ابلاغ شده و پرداخت این مبلغ صرفا در انتظار تامین نقدینگی توسط خزانه داری کل کشور است ، اما نتیجه پیگیری های اینجانب از خزانه داری کل کشور مبنی بر این است که سازمان برنامه و بودجه می بایست اعتبار لازم را جهت تامین پول و نقدیندگی در اختیار وزارت اقتصاد قرار دهد تا آن وزارتخانه بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نماینده اصفهان به معاون اول رییس جمهور برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نامه نماینده اصفهان به معاون اول رییس جمهور برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان