مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-18سياسي

برنامه های مساجد خراسان در هفته دفاع مقدس و اربعین اعلام شد


معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان برنامه های مساجد این سه استان در ایام هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی را تشریح کرد و از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در قالب طرح «از کربلای حسینی(ع) تا کربلای خمینی(ره)» خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان برنامه های مساجد این سه استان در ایام هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی را تشریح کرد و از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در قالب طرح از کربلای حسینی(ع) تا کربلای خمینی(ره) خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین امیرحسین احمدنیا با اشاره به برنامه های این مرکز در هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: مساجد استان های خراسان در این ایام با اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در قالب طرح از کربلای حسینی(ع) تا کربلای خمینی(ره) در جهت انجام این فریضه و نشر و پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و اربعین حسینی(ع) خواهند کوشید.

وی ادامه داد: فضاآرایی مساجد و محله پیرامونی، دیدار با ائمه جماعات، اعضاء هیأت امنا و خدام ایثارگر و جانباز، دیدار با خانواده های محترم شهدا و ایثارگران ساکن در محله مساجد و اجرای طرح آبروی محله در منازل آن ها با اجرای سرود متناسب با ایام هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی و روضه خوانی و تقدیر از این عزیزان، از جمله ی برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مساجد خراسان در هفته دفاع مقدس و اربعین اعلام شد

برنامه های مساجد خراسان در هفته دفاع مقدس و اربعین اعلام شد