مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-18سياسي

تبادل نیروی کار ماهر بین ایران و تاجیکستان


تبادل نیروی کار ماهر و متخصص بین دو کشور ایران و تاجیکستان در دیدار عبدالملکی وزیر کار ایران با وزیر محنت، مهاجرت و شغل تاجیکستان مورد تاکید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از در دیدار با همتای تاجیکی خود گفت: خوشبختانه کارگروه مشترک دو وزارتخانه در بهمن ماه سال 99 برگزار شده و یادداشت تفاهم همکاری مشترک را نهایی کرده است که این سند آغازی برای همکاری های گسترده دوجانبه است.

 وی با بیان اینکه برنامه اقدام مشترک می تواند نقشه راه همکاری های دو کشور در حوزه های مورد علاقه طرفین باشد، خاطر نشان کرد: باید برای توسعه و تعمیق روابط دو کشور در حوزه وظایف دو وزارتخانه گام های عملی برداشته شود و بر این اساس، پیشنهاد می کنم کارگروه مشترک در یک بازه زمانی3 ماهه، برنامه اقدام یادداشت تفاهم همکاری را تدوین و نهایی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وزیر محنت، مهاجرت و شغل اهالی جمهوری تاجیکستان دعوت کرد تا با سفر به تهران، برنامه اقدام مشترک امضاء شود.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادغام سه وزارتخانه تشکیل شده و حوزه وظایف بسیار گسترده ای دارد، تاکید کرد: آمادگی کامل داریم در تمامی حوزه ها با تاجیکستان همکاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل نیروی کار ماهر بین ایران و تاجیکستان

تبادل نیروی کار ماهر بین ایران و تاجیکستان