مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-18اقتصادي

111 فوتی کرونا در تهران طی روز گذشته


در تهران 12 درصد از افراد گروه سنی بالای 65 سال تاکنون برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند.

در حالی که این گروه سنی، گروه پرخطر محسوب می شوند.

- فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: با توجه به اینکه میزان مراجعین سرپایی ما به زیر 17 هزار نفر رسیده است، فکر می کنم میزان مرگ و میرمان در تهران در طول هفته آتی به دو رقمی کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی درباره وضعیت مرگ و میرهای ناشی از کرونا در تهران، گفت: پیش بینی من این است که با توجه به اینکه میزان مراجعین سرپایی ما به زیر 17 هزار نفر رسیده است، مرگ و میر تا سه شنبه یا چهارشنبه، اگر اتفاقی نیفتد و با توجه به تقلیل بیماران آی سی یو باید تقریبا شاهد دو رقمی شدن آمار باشیم.

وی افزود: روز گذشته در تهران 111 فوتی داشتیم که فکر می کنم میزان مرگ و میرمان در تهران در طول هفته آتی به دو رقمی کاهش یابد.

زالی همچنین درباره درصد افرادی که موعد واکسیناسیون آنها رسیده، اما برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند، گفت: در تهران 12 درصد از افراد گروه سنی بالای 65 سال تاکنون برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند.

در حالی که این گروه سنی، گروه پرخطر محسوب می شوند و متاسفانه بخش زیادی از بیمارانی که در بیمارستان های ما بستری هستند، جرو 12 درصدی هستند که واکسن تزریق نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 فوتی کرونا در تهران طی روز گذشته

111 فوتی کرونا در تهران طی روز گذشته