مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-18پزشكي

مرگ سالانه 2 میلیون نفر در جهان بر اثر عوامل مرتبط با شغل


در این مطالعه 19 عامل خطرزای شغلی از جمله ساعات کار طولانی و قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا، ترکیبات سرطان زا و ایجاد کننده آسم و سر و صدا در محیط کار در نظر گرفته شده است.

- در این مطالعه 19 عامل خطرزای شغلی از جمله ساعات کار طولانی و قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا، ترکیبات سرطان زا و ایجاد کننده آسم و سر و صدا در محیط کار در نظر گرفته شده است.

آژانس های سازمان ملل در گزارشی اعلام کردند: هر ساله نزدیک به دو میلیون انسان در دنیا بر اثر عوامل خطرزای ناشی از کار، جان خود را از دست می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برآورد آژانس های سازمان ملل متحد نشان داد که سالانه نزدیک به دو میلیون نفر بر اثر عوامل مربوط به شغل خود از جمله بیماری های مرتبط با ساعات کار طولانی و آلودگی هوا، جان خود را از دست می دهند.

مطالعه سازمان جهانی بهداشت و سازمان بین المللی کار که در نوع خود اولین ارزیابی به حساب می آید، حاکیست: بیماری ها و آسیبهای ناشی از کار، عامل مرگ 1.

9 میلیون نفر در سال 2016 بوده است.

تدروس آدهانوم دبیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت: مشاهده فوت این تعداد انسان بر اثر عوامل ناشی از کار تکان دهنده است و امیدوارم این گزارش زنگ هشداری باشد.

در این مطالعه 19 عامل خطرزای شغلی از جمله ساعات کار طولانی و قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا، ترکیبات سرطان زا و ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سالانه 2 میلیون نفر در جهان بر اثر عوامل مرتبط با شغل

مرگ سالانه 2 میلیون نفر در جهان بر اثر عوامل مرتبط با شغل