مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-18اقتصادي

رکورد خروج روزانه 72 هزار تن کالای اساسی از بندرامام


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از ثبت رکورد خروج روزانه 72 هزار تن کالای اساسی از بندرامام خمینی (ره) خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از ثبت رکورد خروج روزانه 72 هزار تن کالای اساسی از بندرامام خمینی (ره) خبر داد.

عادل دریس در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش ها برای تسریع در خروج کالاهای اساسی اظهار کرد: با همکاری دستگاه های ذیربط در زنجیره جابه جایی کالا از جمله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه جذب کامیون، بیش از 2 هزار و 877 دستگاه کامیون طی یک شبانه روز جذب و با بارگیری 72 هزار تن انواع کالای اساسی به رکوردی تازه در خروج کالای اساسی دست یافتیم.

وی افزود: تا پایان مردادماه سال جاری حدود 7 میلیون و 240 هزار تن انواع کالای اساسی به وسیله 130 فروند کشتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه شد که نشان از رشد 23 درصدی تخلیه این نوع کالا دارد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) ادامه داد: همچنین جذب کامیون برای حمل کالای اساسی به مقاصد مصرف رشد 5 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشته است.

دریس عنوان کرد: امیدواریم با بهره گیری از ابزارهای تشویقی به منظور ترغیب کامیون داران برای حمل محمولات کالاهای اساسی و ارتقای سطح همکاری بین دستگاه های متولی حمل و نقل، شاهد افزایش مستمر خروج کالا از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد خروج روزانه 72 هزار تن کالای اساسی از بندرامام

رکورد خروج روزانه 72 هزار تن کالای اساسی از بندرامام