مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-18دانش

مسابقه کتابخوانی آیینه تمام نما در فارس برگزار می شود


مسابقه کتابخوانی از کتاب آیینه تمام نما ، تالیف آیت الله حائری شیرازی و با همکاری مشترک بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت الله حائری شیرازی، - مسابقه کتابخوانی "آیینه تمام نما" در فارس برگزار می شود ایسنا/فارس مسابقه کتابخوانی از کتاب "آیینه تمام نما"، تالیف آیت الله حائری شیرازی و با همکاری مشترک بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت الله حائری شیرازی، نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های شیراز، آزاد، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان و پیام نور فارس برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی آیینه تمام نما در دو بخش کتاب خوانی شامل آزمون تستی و مهمترین برداشت از کتاب و تولید محتوا شامل تولید کتاب صوتی، پادکست و اینفو گرافیک برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت الله حائری شیرازی، برای سه نفر اول بخش کتاب خوانی و سه نفر اول بخش تولید محتوا جوایز نقدی از سوی دانشگاه های مشارکت کننده در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

فرصت شرکت در این مسابقه کتاب خوانی از 20شهریور تا 30مهرماه 1400 به مدت یک ماه تعیین شده است و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه به سایت haerishirazi.

ir مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی آیینه تمام نما در فارس برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی آیینه تمام نما در فارس برگزار می شود