مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-18سياسي

بایدن دیدار دو جانبه ای در مجمع عمومی نخواهد داشت


رییس جمهور برای ایراد سخنرانی خود به سالن مجمع عمومی خواهد آمد سپس مستقیما به واشنگتن بازمی گردد و احتمالا هر نشست دوجانبه ای با سران کشورهای جهان به شکل مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، واشنگتن تعهد داد با سایر اعضای شورای امنیت برای برگزاری انتخابات لیبی در تاریخ مقررش یعنی 24 دسامبر آتی تلاش کند.

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی در مقر این سازمان در نیویورک اظهار کرد: به تلاش در شورای امنیت برای برگزاری انتخابات لیبی در تاریخ مقررش یعنی 24 دسامبر آتی پایبند خواهیم ماند، در حال حاضر تلاش گسترده ای را برای تصویب قطعنامه ای در این زمینه در شورای امنیت انجام می دهیم.

گرینفیلد در ادامه گفت: دوره ماموریت هیات سازمان ملل در لیبی را به مدت دو هفته دیگر تمدید کردیم و به تلاش های خود برای تضمین برگزاری انتخابات در تاریخ مقررش ادامه خواهیم داد.

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در پاسخ به سوال های خبرنگاران درباره موضعگیری دولت جو بایدن، رییس جمهور این کشور نسبت به موارد نقض حقوق بشر در مصر گفت: ما همواره این موضوع را چه در مذاکرات مان با مصر چه با شرکایمان مطرح می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن دیدار دو جانبه ای در مجمع عمومی نخواهد داشت

بایدن دیدار دو جانبه ای در مجمع عمومی نخواهد داشت