مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-18سياسي

خروج استان کرمان از وضعیت قرمز/ 2 شهرستان آبی شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان شهرستانی در وضعیت قرمز ندارد، گفت: کرمان از وضعیت قرمز خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه خوشبختانه در کرمان شهرستان قرمز نداریم، گفت: طبق رنگ بندی کشور در استان کرمان 16 شهرستان قلعه گنج، منوجان، رودبار، کهنوج، عنبرآباد، جیرفت، بافت، بردسیر، سیرجان، رفسنجان، شهربابک، زرند، راور، کرمان، بم، نرماشیر در وضعیت نارنجی، 5 شهرستان کوهبنان، انار، رابر، فاریاب، ارزوییه در وضعیت زرد و 2 شهرستان فهرج و ریگان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

بصیری ادامه داد: با توجه به این رنگ بندی شهرستان های ریگان از وضعیت نارنجی به آبی، فهرج از وضعیت زرد به آبی، فاریاب از نارنجی به زرد، زرند از قرمز به نارنجی، کوهبنان از قرمز به زرد، عنبرآباد و قلعه گنج از قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده اند.

وی افزود: با اینکه شاهد روند نزولی بیماری کرونا در استان هستیم ولی باید راهکاری داشته باشیم تا این روند نزولی را حفظ کنیم و سرعت آن را افزایش بدهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در رابطه با ممنوعیت تردد شبانه گفت: ممنوعیت تردد شبانه فقط برای شهرستان های آبی لغو شده است و در مابقی شهرستان ها همچنان پا بر جاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج استان کرمان از وضعیت قرمز/ 2 شهرستان آبی شد

خروج استان کرمان از وضعیت قرمز/ 2 شهرستان آبی شد