مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-18پزشكي

امکانات مقابله با کرونا در استان کرمان را بازبینی و ضعف ها را برطرف کنید


استاندار کرمان خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی و فرمانداران گفت: در این تنفسی که ایجاد شده همه امکانات را بازبینی کنید و ضعف هایی که در دانشگاه ها در اوج پیک کرونا حاصل شد را رفع کنید چراکه کوتاهی و تزلزل در حوزه شهرستان ها به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی و فرمانداران گفت: در این تنفسی که ایجاد شده همه امکانات را بازبینی کنید و ضعف هایی که در دانشگاه ها در اوج پیک کرونا حاصل شد را رفع کنید چراکه کوتاهی و تزلزل در حوزه شهرستان ها به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد.

علی زینی وند ظهر امروز 27 شهریورماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: کرمان یکی از استان هایی بود که سنگین ترین پیک کرونا را اخیرا تجربه کرد و به دلیل گستردگی استان این پیک طولانی تر بود اما باید همچنان حساسیت خود را در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی حفظ کنیم.

وی خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی و فرمانداران گفت: در این تنفسی که ایجاد شده همه امکانات را بازبینی کنید و ضعف هایی که در دانشگاه ها در اوج کرونا حاصل شد را رفع کنید چراکه کوتاهی و تزلزل در حوزه شهرستان ها به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مقابله با کرونا در استان کرمان را بازبینی و ضعف ها را برطرف کنید

امکانات مقابله با کرونا در استان کرمان را بازبینی و ضعف ها را برطرف کنید