مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-18پزشكي

صدور مجوز تزریق واکسن های پاستور و سینوفارم برای سنین زیر 18 سال


در مهر ماه امیدواریم که حداقل شش میلیون دز واکسن پاستور را داشته باشیم و واکسن پاستور در مهر ماه به صورت جدی وارد بازار می شود.

- صدور مجوز تزریق واکسن های پاستور و سینوفارم برای سنین زیر 18 سال در مهر ماه امیدواریم که حداقل شش میلیون دز واکسن پاستور را داشته باشیم و واکسن پاستور در مهر ماه به صورت جدی وارد بازار می شود.

رییس سازمان غذا و دارو از صدور مجوز تزریق واکسن های پاستور و سینوفارم برای سنین نوجوانی کمتر از 18 سال خبر داد و گفت: امیدواریم در مهر ماه حداقل شش میلیون دز واکسن پاستور را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز از صدور مجوز تزریق واکسن های پاستور و سینوفارم برای سنین نوجوانی کمتر از 18 سال خبر داد و گفت: اعلام کردیم که واکسن پاستور یکی از واکسن هایی است که می تواند برای سنین نوجوانی مصرف شود.

همچنین واکسن سینوفارم چین هم مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

مطالعات بالینی نشان داد که این واکسن ها می تواند در سنین نوجوانی استفاده شود و خوشبختانه این ها در سبد واکسیناسیون ما هم وجود دارد و امیدواریم طبق برنامه و اولویت بندی وزارت بهداشت و معاونت بهداشتی، این واکسیناسیون به موقع انجام شود تا به همان ایمنی زایی و قطع زنجیره برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تزریق واکسن های پاستور و سینوفارم برای سنین زیر 18 سال

صدور مجوز تزریق واکسن های پاستور و سینوفارم برای سنین زیر 18 سال