مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-18اقتصادي

کدام دستگاه ها بیشترین چوب را لای چرخ تولید گذاشتند؟


اتاق بازرگانی ایران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت محیط کسب و کار در سال 1399 پرداخته و عملکرد دستگاه ها و استان های درگیر در فرایند صدور مجوزها را ارزیابی کرده است.

- اتاق بازرگانی ایران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت محیط کسب و کار در سال 1399 پرداخته و عملکرد دستگاه ها و استان های درگیر در فرایند صدور مجوزها را ارزیابی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس تحلیل های بین المللی از محیط کسب و کار، رتبه ایران در میان کشورهایی که مورد بررسی قرار می گیرند بسیار بالاست و در سال های گذشته همواره بیش از 100 کشور در جهان، قوانین و مقرراتی ساده تر برای شروع یا راه اندازی کسب و کارهای جدید در قیاس با ایران دارند.

هر چند در سال های گذشته بسیاری از دستگاه های اجرایی بارها بر لزوم کاهش موانع و بهبود شرایط تاکید کرده اند اما همچنان راه اندازی یک کسب و کار جدید در ایران با مشکلات و محدودیت های جدی مواجه است.

اتاق بازرگانی ایران در جدیدترین بررسی خود به تحلیل شرایط کسب و کار در ایران پرداخته و عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی کشور در این مسیر را ارزیابی کرده است.

در آمارگیری طرح ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مرتبط با محیط کسب وکار که به صورت سالانه برگزار می شود، عملکرد دستگاه های استانی و ملی در زمینه چهار مؤلفه: سهولت در فرایندها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام دستگاه ها بیشترین چوب را لای چرخ تولید گذاشتند؟

کدام دستگاه ها بیشترین چوب را لای چرخ تولید گذاشتند؟