مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-18فرهنگي

راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان مشخص شدند


داوری انتخاب راه یافتگان به نخستین جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، داوری انتخاب راه یافتگان به مرحله نهایی نخستین جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان برگزار شد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن ابراز خرسندی از استقبال هنرجویان پویای استان از نخستین جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان گفت: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 17 اثر به مرحله نهایی راه یافته که در این میان 6 تن در رده سنی الف(10 تا 15 سال) ، 7 تن در رده سنی ب(16 تا 20سال) و همچنین 4 تن در رده سنی ج(21 تا 25 سال) موفق به کسب امتیاز برتر شدند.

  فرید رحمتی اعلام کرد: داوران مرحله نخست جشنواره؛ استاد فرج علیپور، آقایان فرشاد سیفی و حامد فیضیان بودند که با نهایت لطف و دقت نظر آثار را نظاره و با در نظر گرفتن سطح کیفی آنها، نتایج را اعلام نموده و برای تمامی شرکت کنندگان آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون داشتند.

  وی خاطرنشان کرد: جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان پاسداشتی از سال ها حضور درخشان استاد علی اکبر شکارچی در عرصه موسیقی کشور است و امیدواریم زمینه ساز شناسایی استعداد نوجوان و جوان کمانچه نواز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان مشخص شدند

راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان مشخص شدند