مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-18دانش

با گذشت 5 ترم چالش های کمتری در زمینه آموزش مجازی داریم


معاون آموزشی دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: با گذشت پنج ترم از شروع آموزش های مجازی، اکنون چالش های کمتری در این نوع از آموزش داریم.

  - ایسنا/کرمانشاه معاون آموزشی دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: با گذشت پنج ترم از شروع آموزش های مجازی، اکنون چالش های کمتری در این نوع از آموزش داریم.

  دکتر رضا ابراهیم پوریان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اولین دانشگاهی در ایران بود که پس از شیوع کرونا آموزش هایش را تعطیل نکرد، اظهار کرد: اواخر سال 1398 با شیوع بیماری کرونا همه فعالیت های حضوری در دانشگاه ها تعطیل شد، اما دانشگاه آزاد اولین دانشگاهی بود که بلافاصله پس از تعطیلی آموزش هایش را به شکل مجازی از سر گرفت.

وی افزود: با راه اندازی سامانه وادانا در دانشگاه آزاد آموزش های مجازی برای دانشجویان این دانشگاه آغاز شد، هرچند که در ابتدا باتوجه به جدید بودن این نوع از آموزش ها با چالش هایی هم مواجه بودیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کرمانشاه اضافه کرد: تا اساتید و دانشجویان به این نوع از آموزش ها عادت کردند، کمی طول کشید، اما درحال حاضر با رفع بسیاری از مشکلات سامانه شرایط بسیار بهتر شده است.

وی یکی از مهمترین مشکلات موجود پیش روی این نوع از آموزش ها را پوشش ضعیف اینترنت دانست و گفت: هرچند در دانشگاه آزاد برای تقویت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گذشت 5 ترم چالش های کمتری در زمینه آموزش مجازی داریم

با گذشت 5 ترم چالش های کمتری در زمینه آموزش مجازی داریم