مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-18سياسي

5 نفر در سیرجان از قصاص رهایی یافتند


رییس دادگستری شهرستان سیرجان گفت: در سال گذشته پنج فقره پرونده قتل عمد با اقدامات و تلاش های شورای حل اختلاف ویژه زندان این شهرستان منجر به گذشت اولیای دم و رهایی محکومان از قصاص شده است.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان سیرجان گفت: در سال گذشته پنج فقره پرونده قتل عمد با اقدامات و تلاش های شورای حل اختلاف ویژه زندان این شهرستان منجر به گذشت اولیای دم و رهایی محکومان از قصاص شده است.

یدالله سپهری امروز 27 شهریورماه در تشریح این خبر افزود: شوراهای حل اختلاف شهرستان سیرجان در عمل به رسالت ذاتی خویش در حل و فصل دعاوی، موفق به صلح و سازش 1683 فقره پرونده در پنج ماه ابتدایی سال جاری شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد رشد داشته است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 7693 فقره پرونده به 29 شعبه شورای حل اختلاف فعال در شهرستان وارد شده و با تلاش کارکنان شوراهای حل اختلاف تعداد 7328 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

سپهری با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ صلح و سازش و امنیت اجتماعی، مدارا و آرامش را به همراه دارد و سبب افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم به دستگاه قضایی می شود، ادامه داد: در حال حاضر یک شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان سیرجان فعال است که کارکنان این شعبه موفق شدند در سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نفر در سیرجان از قصاص رهایی یافتند

5 نفر در سیرجان از قصاص رهایی یافتند