مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-18پزشكي

رعایت پروتکل های بهداشتی در قم بالاتر از میانگین کشوری است


استاندار قم با اشاره به مجوز وزارت بهداشت مبنی بر واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در قم گفت:رعایت پروتکل های بهداشتی در قم بالاتر از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شد بعد از ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان های کشور و نوع رنگ بندی آنها مشخص شد که روند بیماری در بیشتر استان ها نزولی است به جز 2 استان کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

استاندار قم ادامه داد: در حال حاضر برخی از استان ها به سمت رنگ بندی آبی هم رفته اند و مجوز واکسینه شدن افراد بالای 18 سال هم از سوی وزارت بهداشت صادر شده و در این جلسه بر سرعت بخشیدن به واکسیناسیون تاکید شد.

وی با اشاره به وضعیت استان قم در زمینه ابتلای به کرونا افزود: قم در وضعیت نزولی در زمینه ابتلاء به کرونا قرار دارد و میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی هم در این استان از میانگین کشوری بالاتر است.

سرمست تصریح کرد: از شهروندان قمی درخواست داریم پروتکل های بهداشتی را هم چنان رعایت و نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

استاندار قم همچنین عنوان کرد: در این جلسه تاکید شد افرادی که مایل هستند به عراق سفر و در مراسم اربعین حضور داشته باشند باید دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در قم بالاتر از میانگین کشوری است

رعایت پروتکل های بهداشتی در قم بالاتر از میانگین کشوری است