مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-18سياسي

واکسیناسیون بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در پایگاه های مدیریت بحران تهران


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در پایگاه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران واکسن کرونا دریافت کرده اند.

- معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در پایگاه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران واکسن کرونا دریافت کرده اند.

اسماعیل سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در تزریق واکسن کرونا اظهارکرد: در مجموع 24 پایگاه مدیریت بحران شهر تهران برای واکسیناسیون کرونا در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته و البته ما اعلام کرده بودیم که امکان افزایش تعداد این پایگاه ها نیز وجود دارد، اما در حال حاضر همان 24 پایگاه فعال است که برخی از آنها نیز طی چندین شیفت در طول شبانه روز فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: از زمان شروع واکسیناسیون سراسری در کشور تا کنون یک میلیون و 200 هزار و 110 دُز واکسن در پایگاه های پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به شهروندان تزریق شده است.

سلیمی با بیان اینکه پایگاه های مدیریت بحران کردستان، فتح، انبار نفت، دماوند، بریانک، سازمان برنامه جنوبی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در پایگاه های مدیریت بحران تهران

واکسیناسیون بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در پایگاه های مدیریت بحران تهران