مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-18پزشكي

بهترین «واکسن» کدام است؟


تمام واکسن های تأیید شده سازمان جهانی بهداشت نشان داده اند که در محافظت از شما در برابر بیماری شدید ناشی از کرونا بسیار اثرگذار هستند؛در نتیجه بهترین واکسن برای شما واکسنی است که سریع تر به دست شما برسد! - گروه سلامت خبرگزاری فارس-محمد تاجیک:این روزها روزهای کرونایی برای همه مردم جهان است؛ به طوری که اکنون بیش از 8 میلیارد نفر در جهان با یک دشمن نامریی دست و پنجه نرم می کنند.

همان دشمن مرموز و زیرکی که در کوچکترین زمان ممکن می تواند سلامتی افراد را با تیغ تیز خود نشانه رفته و بسیاری را روانه مراکز درمانی و در نهایت پرونده زندگی تعداد زیادی را مختومه کند.

در این میان، علاوه بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به کرونا، نقش و اهمیت خاص تزریق واکسن و واکسیناسیون افراد مختلف جامعه بسیار پر رنگ و برجسته است؛ به طوری که استفاده از واکسن و انجام واکسیناسیون، مورد اجماع قاطبه کارشناسان صاحب نظران حوزه های مختلف پزشکی و سلامت است.

باید توجه کنیم واکسن ها عامل بازدارنده از مرگ و میر هزاران نفر در جهان هستند؛ به طوری که تزریق واکسن از بدو تولد تا مقاطع مختلف به ویژه در زمان های بروز پاندمی بیماری های واگیر دار اهمیت بسیار زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین «واکسن» کدام است؟

بهترین «واکسن» کدام است؟