مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-18سياسي

5 نفر در سیرجان از قصاص رهایی یافتند


رییس دادگستری شهرستان سیرجان از رهایی 5 نفر از قصاص با پیگیری شورای حل اختلاف زندان سیرجان خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله سپهری از سازش 22 درصدی در پرونده های وارده به شعب شوراهای حل اختلاف این شهرستان خبر داد و گفت: در سال گذشته پنج فقره پرونده قتل عمد با اقدامات و تلاش های شورای حل اختلاف ویژه زندان این شهرستان منجر به گذشت اولیای دم و رهایی محکومان از قصاص شده است.

سپهری ادامه داد: شوراهای حل اختلاف شهرستان سیرجان در اجرای منویات ریاست معظم قوه قضاییه، سند تحول قضایی و عمل به رسالت ذاتی خویش در حل و فصل دعاوی، موفق به صلح و سازش یک هزار و 683 فقره پرونده در پنج ماه ابتدایی سال جاری شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد رشد داشته است.

رییس شوراهای حل اختلاف شهرستان سیرجان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 7 هزار و 693 فقره پرونده به 29 شعبه شورای حل اختلاف فعال در شهرستان سیرجان وارد شده و با تلاش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف تعداد 7 هزار و 328 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

سپهری با اشاره به این مطلب که گسترش فرهنگ صلح و سازش و امنیت اجتماعی، مدارا و آرامش را به همراه دارد و سبب افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم به دستگاه قضایی می شود، ادامه داد: در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نفر در سیرجان از قصاص رهایی یافتند

5 نفر در سیرجان از قصاص رهایی یافتند