مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-18فرهنگي

پیام وزیر به همایش روز شعر و ادب فارسی و شهریار


همایش ملی روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار شامگاه جمعه در محوطه سنگفرش مقبره الشعرای تبریز شامگاه برگزار و پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت این روز خوانده شد.

- همایش ملی روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار شامگاه جمعه در محوطه سنگفرش مقبره الشعرای تبریز شامگاه برگزار و پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت این روز خوانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان فرهنگی استان از جمله حاضران این مراسم بودند که با استقبال قابل توجه شهروندان فرهنگ دوست تبریزی همراه بود.

در بخشی از این همایش علیرضا اسماعیلی مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارتخانه، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را خواند.

متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار بدین شرح است: به نام خداوند جان آفرین / حکیم سخن در زبان آفرین خداوند بخشنده دستگیر / کریم خطابخش پوزش پذیر طوطی عشقم و عشق از پس آیینه غیب با زبان دل من گاه سخن می گوید زبان فخیم فارسی، همواره چون حلقه ای هویت ملی ایرانیان را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر به همایش روز شعر و ادب فارسی و شهریار

پیام وزیر به همایش روز شعر و ادب فارسی و شهریار