مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-17فناوري

نسخه جدید «شاد» از زبان سخنگوی «شاد»


درباره میزان تخصیص اینترنت هدیه به معلمان هنوز تصمیم روشنی گرفته نشده و با توجه به همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش بینی می شود همانند سال گذشته بسته های اینترنت مورد نیاز معلمان از همین محل تأمین شود.

- تغییرات محسوسی در ظاهر شبکه شاد ایجاد شده که جذابیت بصری بیشتری برای مخاطب دارد، پیشنهادهای خوبی از سوی اعضای کمیته اجرایی ارائه شده است که در صورت افزوده شدن به شبکه شاد، تقریباً پاسخگوی ذائقه اغلب کاربران خواهد بود و کمک خواهد کرد تا محیط شاد، به معنای واقعی کلمه شاد باشد و اجازه ندهد تا خستگی بر کاربران غالب شود.

روزنامه ایران نوشت: فعالیت مجدد شبکه شاد این روزها و با نزدیک شدن به مهرماه دوباره بر سر زبان مسئولان آموزشی کشور افتاده است؛ اپلیکیشنی که یک سال پیش، وزارت آموزش و پرورش آن را به عنوان پلتفرم اختصاصی آموزش مجازی در مدارس کشور معرفی کرده و از خانواده ها و معلمان خواسته تا آموزش مجازی را در بستر این شبکه ادامه دهند.

حالا شاد یک سالی است که جایگزین کلاس درس دانش آموزان شده و البته برگزاری این کلاس درس مجازی برای معلمان و دانش آموزان چندان راحت هم نبوده.

خانواده ها بارها گفتند که شاد قطع و وصل بسیار دارد، جذابیتی برای دانش آموزشان ندارد و روی هر تلفن همراه و تبلتی هم نصب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه جدید «شاد» از زبان سخنگوی «شاد»

نسخه جدید «شاد» از زبان سخنگوی «شاد»