مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 20:152021-09-17پزشكي

شیر مادر؛ مکملی برای جسم و روح کودک


آیا تا به حال به اهمیت شیر مادر فکر کرده اید؟ اصلا از اهمیت آن با خبر هستید؟ یا فرآیند شیردهی را یک روند طبیعی و عادی می پندارید؟ - رشد مغزی، تکامل جسمی و فیزیکی، آرامش روحی، کاهش مشکلات گوارشی، افزایش قدرت تکلم و .

تنها گوشه ای از فواید تغذیه نوزاد با شیر مادر است! اگر بر این موضوع آگاهی یابید که به همان میزان که شیر مادر برای نوزاد مفید است به همان اندازه نیز شیر دهی بر سلامت مادران اثرگذار است فکر خوراندن شیر خشک به نوزاد خود را به کلی از سر بیرون می کنید.

یک متخصص تغذیه در کردستان گفت: شیر هر پستانداری مخصوص و متناسب با نیازها و رشد فردی فرزند خود اوست و شیر انسان هم نسبت بە سایر پستاندارها از مقادیر بسیار زیادی پروتیین، چربی و کربوهیدرات برخوردار است؛ در واقع شیر انسان و شیر مادر برای فرزند می تواند بە رشد مغز و تکامل فیزیکی و جسمی نوزاد کمک کند.

سارا فوضی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مزایای تغذیه نوزاد با شیر مادر اظهار کرد: شیر انسان مختص فرزند انسان است و همه فرآوردەهایی کە بە عنوان جایگزین ساختە می شوند قابل مقایسە از لحاظ تغذیەای با شیر مادر نیستند؛ شیر مادر عالی ترین و منحصر به فردترین و بهترین مادە غذایی ممکن است که انسان می تواند بە کودک خود هدیە دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر مادر؛ مکملی برای جسم و روح کودک

شیر مادر؛ مکملی برای جسم و روح کودک