مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 20:002021-09-17اقتصادي

کمبود خانه برای رهن و اجاره در اهواز


نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز با بیان اینکه خانه برای رهن و اجاره در اهواز با کمبود مواجه شده است، گفت: متقاضی برای رهن و اجاره خانه وجود دارد اما خانه ای برای اجاره وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز با بیان اینکه خانه برای رهن و اجاره در اهواز با کمبود مواجه شده است، گفت: متقاضی برای رهن و اجاره خانه وجود دارد اما خانه ای برای اجاره وجود ندارد.

حسین نوذری در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار مسکن در اهواز اظهار کرد: به دلیل قانون تمدید خودکار قراردادهای رهن و اجاره در کل کشور در پی بیماری کرونا، خانه ای برای رهن یا اجاره در سال جاری در بازار عرضه نشده است و اگر شده باشد نیز با قیمت های بسیار بالا بوده و این راهکار دولت، باعث افزایش قیمت های رهن و اجاره شده است.

وی با بیان اینکه خانه برای رهن و اجاره در اهواز با کمبود مواجه شده است، افزود: متقاضی برای رهن و اجاره خانه وجود دارد اما خانه ای برای اجاره وجود ندارد؛ بازار رهن و اجاره مسکن مافیایی شده است و خانه ای که ارزش رهن آن 500 میلیون تومان است، حتی به قیمت یک میلیارد تومان هم رهن داده نمی شود.

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز با اشاره به وضعیت خرید و فروش مسکن در اهواز تصریح کرد: به جرات می توان گفت از ابتدای سال 1400 تا کنون، معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود خانه برای رهن و اجاره در اهواز

کمبود خانه برای رهن و اجاره در اهواز