مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 19:152021-09-17اقتصادي

اعلام آمادگی ذوب آهن اصفهان برای همکاری در ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت


ذوب آهن اصفهان در زمینه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، با سازمان های مختلف و به ویژه سازندگان سازه های فولادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، منصور یزدی زاده، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان بیست و چهارم شهریورماه از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بازدید کرد.

  وی ضمن بازدید از غرفه های شرکت های مختلف به گفت وگو و تبادل نظر با صاحبان صنایع و صاحب نظران حاضر در نمایشگاه پرداخت.

یزدی زاده با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان پاسخگوی حاضران و بازدید کنندگان بود و اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره با شرکت در نمایشگاه های مختلف نسبت به شناسایی نیازهای جامعه و پاسخگویی مناسب به آن تلاش می کند.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به تولید انواع محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه های مختلف فولادی و تولید انواع ریل مترو و راه آهن و  محصولاتی مانند آرگ TH36 برای معادن، گفت: تمام این محصولات براساس نیاز جامعه و تقاضای بازار، تولید و عرضه شده است.

وی افزود: محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان در بورس به فروش می رسد ولی با کسب مجوز و کمک شرکت های دست اندرکار فروش و توزیع محصولات خود، درصدد یافتن راهی برای عرضه مستقیم و پاسخگویی به رفع نیازها و تقاضاهای با مقیاس پایین مردم و تکمیل سبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ذوب آهن اصفهان برای همکاری در ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت

اعلام آمادگی ذوب آهن اصفهان برای همکاری در ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت