مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-17سياسي

با داشتن نگاه فرهنگی، شأن جهانی اصفهان را حفظ کنیم


امیدواریم بتوانیم با نگاه فرهنگی به اصفهان، شأن این شهر را حفظ و کمک کنیم که در جهان مثل زمرد و نگین بدرخشد و کماکان مقصد گردشگرانی باشد که با عشق و علاقه شهر ما را سیاحت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده در اولین گفت وگوی تلویزیونی خود در برای اصفهان برداریم.

قاسم زاده با اشاره به اینکه از دغدغه مردم درباره روند فعالیت های اداری در شهرداری مطلع هستم، افزود: امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که اعتماد و اطمینان به مدیریت شهری بیشتر شده و مردم با امنیت خاطر امور خود را پیگیری کنند؛ شهرداری باید مأمن شهروندان باشد و با کمک مردم می توان شهرداری را به سمت شرایط بهتر پیش برد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: درست است که اصفهان متعلق به مردم این شهر است اما مورد علاقه همه مردم ایران و بسیاری از فرهیختگان جهان بوده و شهری است که در دنیا شناخته شده و مورد علاقه کسانی است که به فرهنگ، تاریخ و تمدن علاقه مند هستند .

وی افزود: از این رو امیدواریم بتوانیم با نگاه فرهنگی به اصفهان، شأن این شهر را حفظ و کمک کنیم که در جهان مثل زمرد و نگین بدرخشد و کماکان مقصد گردشگرانی باشد که با عشق و علاقه شهر ما را سیاحت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با داشتن نگاه فرهنگی، شأن جهانی اصفهان را حفظ کنیم

با داشتن نگاه فرهنگی، شأن جهانی اصفهان را حفظ کنیم