مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-17بين الملل

بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه ایران، روسیه ، چین و پاکستان درباره افغانستان


بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران، روسیه ، چین و پاکستان در حاشیه اجلاس کشورهای عضو سازمان شانگهای و پیمان امنیت دسته جمعی در خصوص افغانستان منتشر شد.

- بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران، روسیه ، چین و پاکستان در حاشیه اجلاس کشورهای عضو سازمان شانگهای و پیمان امنیت دسته جمعی در خصوص افغانستان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه، جمهوری خلق چین و جمهوری اسلامی پاکستان در حاشیه اجلاس شانگهای و پیمان امنیت دسته جمعی در تاریخ شانزده سپتامبر 2021 در شهر دوشنبه به منطور بحث و بررسی وضعیت افغانستان با یکدیگر دیدار نمودند.

وزرای امورخارجه بار دیگر بر اراده خود نسبت به تقویت صلح، امنیت و ثبات در افغانستان و کل منطقه تاکید کردند.

وزرای امور خارجه ضمن تاکید بر احترام به حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی افغانستان، بار دیگر بر رعایت اصل پایه ای به رهبری افغان ها، در مالکیت افغان ها تصریح نموده و بر ادامه احترام به حق برخورداری از صلح، ثبات ، توسعه و رفاه مردم افغانستان تاکید نمودند.

وزرای امور خارجه بر ضرورت مرتبط ماندن با کشورهایی که دارای مسئولیت اولیه بازسازی اجتماعی، اقتصادی دوران پس از جنگ در افغانستان می باشند به منظور فراهم نمودن کمکهای اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه ایران، روسیه ، چین و پاکستان درباره افغانستان

بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه ایران، روسیه ، چین و پاکستان درباره افغانستان