مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:202021-09-17اقتصادي

جزییات جدیدترین وام های بانکی


این روزها دولت از وام های مختلفی می گوید و بانک ‍ ها اطلاعیه های آن را منتشر می کنند؛ براساس قانون بودجه در سال 1400 بانک ها مکلف هستند در همه شهرها به خانوارهایی که صاحب فرزند سوم به بعد شده یا می شوند و فاقد مسکن هستند، - به تازگی مجموعه دولت و بانک ها از پرداخت وام های جدیدی می گویند، از وام با نرخ سود یک درصد تا وام 480 میلیون تومانی خرید مسکن و وام برای خانواده هایی که صاحب فرزند سوم می شوند.

این روزها دولت از وام های مختلفی می گوید و بانک ها اطلاعیه های آن را منتشر می کنند.

براساس قانون بودجه در سال 1400 بانک ها مکلف هستند در همه شهرها به خانوارهایی که صاحب فرزند سوم به بعد شده یا می شوند و فاقد مسکن هستند، وام ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانوار) پرداخت کنند.

در واقع این افراد می‎توانند وام فرزند سوم دریافت کنند.

وام فرزند سوم که نوعی وام مشوق فرزندآوری است، دارای شرایط زیر است: مبلغ وام در همه شهرها 150 میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد به صورت قرض الحسنه با بازپرداخت 20 ساله مبلغ هر قسط 908 هزار تومان وام 480 میلیون تومانی خرید مسکن از دیگر طرح های حوزه وام مسکن افزایش سقف وام خرید مسکن است.

بانک مرکزی طی مکاتبه ای با بانک مسکن، افزایش سقف های تسهیلات ساخت و خرید مسکن، از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدیدترین وام های بانکی

جزییات جدیدترین وام های بانکی