مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-17اقتصادي

تعمیر 7500 منزل زلزله زده در مسجدسلیمان/ بهسازی بافت های فرسوده


رییس بنیاد مسکن از تعمیر هفت هزار و 500 واحد مسکونی زلزله زده در مسجدسلیمان و بهسازی سایر بافت های فرسوده در این شهرستان خبر داد.

- ، اکبر نیکزاد ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان و پروژه جابه جایی مناطق آلوده به نفت و گاز گفت: در این راستا باید بازسازی تعدادی از واحدها را در قالب تخریب و نوسازی و برای تعدادی دیگر نیز تعمیرات انجام می شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: در بحث تعمیرات واحدهای مسکونی زلزله زده در مسجدسلیمان باید تعداد هفت هزار و 500 واحد تعمیر می شد که با تسهیلات در نظر گرفته شده کار به اتمام رسید و مردم نیز در واحدهای مذکور مشغول زندگی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در خصوص بحث تخریب و نوسازی واحدهای مسکونی زلزله زده در مسجدسلیمان باید تعداد یک هزار و 400 واحد نوسازی می شدند که از این بین 860 واحد در محل خودشان باید تخریب و نوسازی می شد که این کار نیز انجام شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: همچنین 540 واحد دیگر باید بنا به دلایل مختلف جابه جا می شدند که برای مکان در نظر گرفته شده آنها کار کارشناسی - فنی همراه با طراحی سایت و تفکیک قطعات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر 7500 منزل زلزله زده در مسجدسلیمان/ بهسازی بافت های فرسوده

تعمیر 7500 منزل زلزله زده در مسجدسلیمان/ بهسازی بافت های فرسوده