مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-17سياسي

مذاکره با آمریکا به شرط تامین منافع مردم/ دشمن زمانه را بشناسیم


امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه ایران و آمریکا هرگز دست دوستی به هم نمی دهند، گفت: مذاکره تنها به شرط تأمین منافع مردم امکان پذیر است.

- ، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه ایران و آمریکا هرگز دست دوستی به هم نمی دهند، ابراز داشت: با نگاهی به سیر تاریخ به خوبی متوجه خواهیم شد که آمریکا نه تنها در این برهه زمانی بلکه هیچ گاه خیرخواه مردم نبوده و تنها خواسته های خود را دنبال می کند.

وی بابیان اینکه افرادی که قبله گاه خود را روی غرب بنا بنهادند بدانند رابطه آمریکا و ایران، رابطه گرگ ومیش است، افزود: تنها شرط ایران برای مذاکره برداشته شدن تحریم ها، تأمین منافع مردم و فعالیت سانتریفیوژها است در غیر این صورت مذاکره معنا نخواهد داد.

خطیب موقت جمعه سمنان بابیان اینکه بنیان گذار جمهوری اسلامی نیز با تکیه بر دیدگاه آزادگی امام علی (ع) و الگوبرداری از ایشان سعی شان بر هوشیاری و آگاهی در برابر غربی ها بوده است، ابراز داشت: امروز می بینیم که رهبر معظم انقلاب نیز همین رویه را ادامه دادند و ما نیز می بایست دشمن زمانه خود را بشناسیم.

عبدوس بابیان اینکه دشمن شناسی، هوشیاری و بیداری و آگاهی توانسته 42 سال انقلاب را بر سر مواضع خود استوار نگه دارد، تصریح کرد: نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با آمریکا به شرط تامین منافع مردم/ دشمن زمانه را بشناسیم

مذاکره با آمریکا به شرط تامین منافع مردم/ دشمن زمانه را بشناسیم