مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-17سياسي

افشاگری امام جمعه ساوه از موضوع پسماند/ مرا حلال کنید از من راضی باشید


مرا حلال کنید از من راضی باشید، به قیامت واگذار نکنید، برای شهادتم دعا کنید، تشکر شما از من دعا برای شهادت خونین در راه خدا و راه ولایت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساوه اظهار کرد:  تقوی پیشگی بهترین رشته ارتباطی بین انسان و خداست، عجب از کسانی است که ادعای انقلابی گری می کنند، اما برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله ای استفاده می کنند، تهمت می زنند، غیبت می کنند، گزارش نویسی و پاپوش دوختن ناروا می کنند، اینها شیطان صفت هستند.

  وی با بیان اینکه اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه نظام اسلامی است،گفت: در نگاه امیرمومنان الناس عمود الدین مردم پایه و قاعده نظام اند، اگر مردم نباشند نظام اسلامی تحقق یا تداوم نمی یابد لذا مقام معظم رهبری اولین وظیفه و مهمترین اولویت دولت را اعتماد سازی دانسته اند، بی اعتمادی و شکاف بین حاکمیت و مردم آفت بسیار خطرناک و تهدید جدی نظام اسلامی است.

  امام جمعه ساوه با اشاره به خط مشی دولت اسلامی در اعتمادسازی اظهار کرد: دولت سیزدهم و کل حکومت برای تحقق بخشیدن فرمان رهبری باید حضور مستمر و موثر در میان مردم داشته باشند و بدانند جمعه های خدمت و حرص زدن برای خدمت هر چه بیشتر به مردم و حل مشکلات آنان از اصول حکمرانی انقلابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری امام جمعه ساوه از موضوع پسماند/ مرا حلال کنید از من راضی باشید

افشاگری امام جمعه ساوه از موضوع پسماند/ مرا حلال کنید از من راضی باشید