مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-17سياسي

شهرقدس نیازمند مدیران پاکدست و ساکن در این شهر است


خطیب نمازجمعه شهرقدس با تاکید بر انتخاب مدیران پاکدست و ساکن در شهر محل خدمت گفت: نام مدیرانی که در شهرقدس مستقر نباشند و بین مردم زندگی نکنند را از پشت تریبون نماز جمعه خواهم برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی اظهار کرد: حسن معاشرت و گره گشایی از مشکلات مردم، موجب عزت، وجاهت و آبرو دادن به انسان می شود.

وی گفت: خدمت گزاری به مردم باید از روی حسن خلق و خالصانه باشد و اینکه در برخی ادارات و بخش های دولتی با خواهش و تمنا کار انجام می شود که این روش به دور از سیره کریمانه اهل بیت علیها السلام در خدمت به مردم است.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برکات بسیاری در کشور داشت و مدیریت امام راحل در جنگ تحمیلی با دیپلماسی توحیدی همراه بود، در ادامه گفت: با توجه به شرایط و جنگی که توسط دشمن در عرصه های فرهنگی، رسانه ای، اقتصادی و انتشار ویروس تصویب شد و این طرح باید در حین اجرا نیز نظارت شود تا وضعیت کسب و کار در جامعه بهبود یابد.

انتهای پیام/67075


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرقدس نیازمند مدیران پاکدست و ساکن در این شهر است

شهرقدس نیازمند مدیران پاکدست و ساکن در این شهر است