مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-17سياسي

نگرانی آمریکایی ها از حضور ناوگروه ارتش در آب های اقیانوس اطلس


خطیب جمعه آستارا با اشاره به بازگشت اقتدارآمیز ناوگروه 75 ارتش ایران از آب های نیم کره شمالی گفت: حضور ناوگروه 75 ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال آب های اقیانوس اطلس که حیات خلوت آمریکایی ها بود آمریکایی ها را خیلی نگران کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته 31 شهریور را سال روز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: هفته غرورآفرین دفاع مقدس را گرامی می داریم این هفته نشانه غرور و مظلومیت ملت شریف ایران است.

  خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه به لحاظ زمانی هراندازه از دفاع مقدس دور می شویم نباید اجازه بدهیم یک عده نسبت به تحریف آن اقدام کنند، افزود: یادگاران دفاع مقدس و کسانی که جنگ را از نزدیک لمس کرده اند وقایع، اتفاقات و حوادث رخ داده در سنگرهای جبهه و نبرد برای نسل امروز کشور روشن گری کنند.

  امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه دولت قبل عدم امضای مجازی در شبکه اجتماعی دانش آموز آغاز می شود، گفت: با شرکت در جشن عاطفه ها از دانش آموزان مستحق و بی بضاعت که در آستانه سال تحصیلی جدید نیازمند لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک هستند دست گیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آمریکایی ها از حضور ناوگروه ارتش در آب های اقیانوس اطلس

نگرانی آمریکایی ها از حضور ناوگروه ارتش در آب های اقیانوس اطلس