مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-17اجتماعي

شورای مدرسه از مراکز تصمیم گیری آموزشی است


انجمن اولیا و مربیان و شورای هر مدرسه از مراکز مهم تصمیم گیری فعالیت های آموزشی سال تحصیلی 1400 مدارس فارس خواهند بود.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: انجمن اولیا و مربیان و شورای هر مدرسه از مراکز مهم تصمیم گیری فعالیت های آموزشی سال تحصیلی 1400 مدارس فارس خواهند بود.

فرهاد اسماعیلی در هجدهمین نشست برخط با روسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان، گفت: امسال در آیین نامه ها به شورای مدرسه اختیارات خوبی داده شده تا مدیران مدارس در کنار انجمن های اولیا و مربیان با یک مدیریت اقتضایی و بر اساس شرایط مناطق خود نسبت به روند فعالیت های آموزشی در مدرسه تصمیم گیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راوبط عمومی آموزش و پرورش فارس، او افزود: امسال باید نقش اولیا را در مدارس و تصمیم گیری ها تقویت کنیم تا با استفاده از این ظرفیت بزرگ روند خوبی را در فعالیت های آموزشی و پرورشی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: نظر سنجی های انجام شده حاکی از تمایل اولیا برای برگزاری آموزش به صورت حضوری نسبت به سال گذشته دارد که با در نظر گرفتن سلامت دانش آموزان و معلمان و تقویت نقش انجمن اولیا در این رابطه به صورت تدریجی و با در نظر گرفتن تصمیمات ستاد ملی کرونا گام بر خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مدرسه از مراکز تصمیم گیری آموزشی است

شورای مدرسه از مراکز تصمیم گیری آموزشی است