مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-17سياسي

زالی: 7 میلیون دز واکسن نیازمندیم


اگر بخواهیم کل واکسیناسیون تهران را انجام دهیم به 20 میلیون دوز واکسن نیاز داریم و تا روز گذشته 7 میلیون و 125 هزار واکسن در تهران تزریق شده و یعنی ما به 13 میلیون واکسن دیگر برای پوشش کامل دو دوز تهران نیازمندیم.

- فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران اعلام کرد: برای برنامه 10 روزه واکسیناسیون افراد بالای 18 سال به هفت میلیون دز واکسن نیازمندیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زالی در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونای استان تهران که امروز جمعه با حضور استاندار برگزار شد، گفت: برای اینکه بتوانیم تمام افراد بالای 18 سال را پوشش واکسیناسیون قرار دهیم طبیعتا امکانات لازم برای آن برای ما فراهم نیست و این جلسه امروز برگزار شد تا برنامه ریزی های لازم برای این کار انجام شود و اگر این امکانات فراهم شود می توانیم ظرف ده روز واکسیناسیون در استان را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد : اولین تاکتیک ما افزایش مراکز تجمیعی است و موارد دیگر شامل افزایش شیفت های مراکز به دو و سه شیفت، استفاده از ظرفیت بیمارستان ها که امکانات لازم و فضای جداگانه دارند و همچنین مراکز بهداشتی که فعال نبودند هم وارد مدار شوند، این دست اقداماتی است که می تواند سرعت بیشتری به واکسیناسیون دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: 7 میلیون دز واکسن نیازمندیم

زالی: 7 میلیون دز واکسن نیازمندیم