مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-17سياسي

واکسیناسیون به نسل قرص و محکم دهه شصت رسید / ای بلاکش دهه شصتی!


بالاخره بعد از ماه ها چشم انتظاری دهه شصتی ها، از 22 شهریور نوبت واکسیناسیون این نسل به اصطلاح خودشان «سوخته» شروع شد.

- ؛ گروه مجله _ مرضیه کیان: هر چقدر هم بخواهیم نسل این دهه را قانع کنیم که واقعاً فقط شما نیستید رنج و عذاب کشیدید و نسل های قبل و بعد از شما هم سختی دوران خوشان را داشتند، باز هم انگار همه چیز دست به دست هم می دهد که بهانه شود برای دهه شصتی ها تا به قول خودشان به نسل سوخته بودن و مظلومیتشان ضریب بدهد.

ای بلاکش دهه شصتی! این دفعه دیگر همه شاهد بودیم که تا نوبت واکسیناسیون دهه پنجاه همه چیز با نظم و ترتیب کنار هم نشست، اما همین که به دهه شصت رسید یک هوب گفته شد و رفت دهه بعدی! البته نه اینکه علنی رفته باشدها؛ به اسم واکسیناسیون دانشجوها و دانش آموزان، از این دهه رد شدند و رفتند سراغ دهه های بعد.

جواد خواجوی، بازیگر دهه هفتادی که الحق از عهده اجرای نقشش در سریال نوروز رنگی که روایت یک خانواده مشهدی در دهه شصت بود، به خوبی برآمد، در گفتگویی تلفنی با مجله مهر می خندد و می گوید: مثل اینکه ایندفعه واقعاً شانس دهه شصتی ها بوده! احتمالاً چون خبر دارند که دهه شصتی ها سوسول نیستند و زیاد بلا سرشان آمده، گفتند حالا که نسل این دهه خیلی محکم و قرص و توپر هستند، دیرتر واکسیناسیون شان را انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون به نسل قرص و محکم دهه شصت رسید / ای بلاکش دهه شصتی!

واکسیناسیون به نسل قرص و محکم دهه شصت رسید / ای بلاکش دهه شصتی!