مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-17سياسي

فراهم شدن زمینه آزادی 220 زندانی در شیراز


در زندان های شیراز زمینه آزادی 70 زندانی با مرخصی پایان حبس فراهم شد و پیش بینی می شود زمینه آزادی 150 زندانی دیگر نیز فراهم شود.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس گفت: در زندان های شیراز زمینه آزادی 70 زندانی با مرخصی پایان حبس فراهم شد و پیش بینی می شود زمینه آزادی 150 زندانی دیگر نیز فراهم شود.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در بازدید زندان های فارس گفت: در این بازدیدها، تسهیلات قضایی و ارفاقات قانونی، اعطای مرخصی، پایان حبس، آزادی مشروط و اشتغال به کار به زندانیان واجد شرایط اعطاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های فارس، او افزود: با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی شد و مقرر شد که این بازدیدها به صورت هفتگی و مستمر برگزار شود.

رییس کل دادگستری فارس اضافه کرد: با توجه به یکی از سیاست های قوه قضاییه و سازمان زندان ها درخصوص اشتغال 80 درصدی زندانیان، نسبت به تبدیل وضعیت زندانیان بسته به زندان باز، محاکم قضایی باید اهتمام بیشتری داشته باشند و همچنین با توجه به اینکه تقاضای اکثر زندانیان مرخصی و تقلیل و تبدیل تأمین مناسب است در این خصوص نیز همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زمینه آزادی 220 زندانی در شیراز

فراهم شدن زمینه آزادی 220 زندانی در شیراز