مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-17سياسي

خروج آمریکایی ها از منطقه، انتقام خون حاج قاسم بود


همانطور که مقام معظم رهبری انتقام بزرگ خون حاج قاسم سلیمانی را خروج آمریکایی ها از منطقه اعلام کردند، امروز آن ها از عراق و افغانستان با افتضاح خارج شدند و از کل منطقه هم خارج خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسینی توفیق حضور در این یادواره را پیدا کردم، هر چند که معتقدم خود شهدا عنایت کردند و اجازه دادند تا ما در این مراسم شرکت کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه شهدا نیازی به این مراسم ها ندارند و ما هستیم که به این یادواره ها نیاز داریم، افزود: امروز مسؤولان کشور و همه مردان و زنان غیور و همه ما نیاز داریم که در این مراسم ها شرکت کرده و زندگی پر افتخار این عزیزان را مرور کنیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در دهه 60 رخ داد و حضرت امام (ره) با قلوب جوانان کشور چه کرد که در جبهه ها حضور یافته و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

هیچ دورانی به اندازه دوران دفاع مقدس باعث افتخار کشور نیست وی با اشاره به سن پایین شهدای دوران دفاع مقدس گفت: به جرأت می توانم بگویم که دوران دفاع مقدس پر افتخارترین دوران کشور ما از صد ها سال پیش به این طرف بود، چون هیچ دورانی به اندازه دوران دفاع مقدس باعث افتخار کشور ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج آمریکایی ها از منطقه، انتقام خون حاج قاسم بود

خروج آمریکایی ها از منطقه، انتقام خون حاج قاسم بود