مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-17دانش

طراحی دروازه ای برای ورود به عرصه فناور محور در مقیاس فراشهری


برگزارکننده مسابقه طراحی «دروازه دانش» با بیان اینکه مسابقه طراحی دروازه ای برای ورود به عرصه فناور محور در مقیاس فراشهری برگزار شد، گفت: این مسابقه به همت دانشگاه صنعتی اصفهان و توسط زنجیره فرهنگی ایوان برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان برگزارکننده مسابقه طراحی دروازه دانش با بیان اینکه مسابقه طراحی دروازه ای برای ورود به عرصه فناور محور در مقیاس فراشهری برگزار شد، گفت: این مسابقه به همت دانشگاه صنعتی اصفهان و توسط زنجیره فرهنگی ایوان برگزار شد.

اندیشه مشیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سابقه طراحی دروازه دانش با هدف اتصال دو پهنه منطقه تجارت فناوری و نوآوری در سایت دانشگاه و نمایش قدرتمند محصولات فناورانه و نوآورانه و تلاش برای دستیابی به بازارهای جهانی و رقابت در عرصه های بین المللی جهت رسیدن به طرحی نوین و منحصر به فرد برای دروازه نمایشگاهی فناوری و نوآوری برگزار شد.

مدیر عامل زنجیره فرهنگی ایوان گفت: مسئله اصلی، طراحی پلی ارتباطی بود که ضمن اتصال دو پهنه منطقه تجارت فناوری و نوآوری و تداوم عملکرد نمایشگاهی در کسوت یک المان شاخص شهری نیز ظاهر شده و فراتر از آن خود را به عنوان دروازه ای برای ورود به عرصه ای فناور محور در مقیاس فراشهری معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دروازه ای برای ورود به عرصه فناور محور در مقیاس فراشهری

طراحی دروازه ای برای ورود به عرصه فناور محور در مقیاس فراشهری