مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 00:202021-09-16سياسي

روند واکسیناسیون در منطقه کاشان افزایشی است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با ورود پارت های جدید واکسن سرعت واکسیناسیون در دانشگاه بالا رفته است.

- مهدی دلاوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه در خصوص بستری و افردا مبتلا به کرونا در منطقه کاشان اظهار کرد: وضعیت کرونا در منطقه کاشان متغیر است و در حال حاضر الگوی نزولی شکل را  نمیب ینیم، اما امیدواریم در روزهای آینده این روند نزولی باشد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها در دستور کار مردم باشد، افزود: تا پایان جمعه شب 124 هزار 665 دز واکسن در نوبت اول و 70 هزار 530 دز در نوبت دوم تزریق شده است.

وی، با بیان اینکه خوشبختانه با ورود پارت های جدید واکسن سرعت واکسیناسیون در دانشگاه بالا رفته است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در روزهای آتی روند واکسیناسیون در منطقه را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

دلاوری گفت: زدن واکسن دلیل بر این نمی شود که فردی ماسک نزد و پروتکل ها و فاصله اجتماعی را رعایت نکند و باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در دستور کار مردم باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان با بیان اینکه همچنان در رعایت پروتکل ها اهتمام لازم را داشته باشیم گفت: مردم عزیزی که امکان ثبت نام در سامانه واکسیناسیون را دارند حتما قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند واکسیناسیون در منطقه کاشان افزایشی است

روند واکسیناسیون در منطقه کاشان افزایشی است