مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 23:402021-09-16سياسي

بیانیه نخست وزیری پاکستان از دیدار عمران خان با رییسی


دفتر نخست وزیری پاکستان با صدور بیانیه ای درباره دیدار سران ایران و پاکستان در دوشنبه، اعلام کرد: عمران خان بر تعهد اسلام آباد برای ادامه همکاری با تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از بیانیه پنجشنبه شب دفتر نخست وزیری پاکستان در اسلام آباد، عمران خان امروز در حاشیه اجلاس سران کشور های سازمان همکاری شانگ های در پایتخت تاجیکستان با آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

در این بیانیه آمده است: سران دو کشور در مورد روابط دوجانبه، موضوعات مورد علاقه متقابل، مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.

نخست وزیر پاکستان پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را تبریک گفت و بر تعهد دولت اسلام آباد برای تداوم همکاری با تهران، تقویت و گسترش بیشتر روابط برادرانه بین دو کشور تاکید کرد.

دفتر نخست وزیری پاکستان اعلام کرد: مذاکرات گسترده ای درخصوص روابط دوجانبه با تمرکز ویژه بر حوزه تجاری و اقتصادی و ارتباطات منطقه ای صورت گرفت.

عمران خان دستورکار و چشم انداز امنیت اقتصادی و تغییر نگرش پاکستان از ژئوپلیتیک به ژئو-اقتصاد را تشریح کرد.

وی از دکتر رییسی به دلیل حمایت های مستمر ایران از مواضع منطقه ای پاکستان به ویژه مسلمانان شبه قاره تشکر کرد و افزود: موضع عادلانه و اصولی جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نخست وزیری پاکستان از دیدار عمران خان با رییسی

بیانیه نخست وزیری پاکستان از دیدار عمران خان با رییسی