مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 21:402021-09-16سياسي

صداوسیما محرم امسال، حسینیه تلویزیونی ایران را ایجاد کرد


رییس صدا و سیما از تدارک گسترده رادیویی، تلویزیونی و پهن باند بر بستر تلوبیون برای خدمت به زیارت نیابتی عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد.

- رییس صدا و سیما از تدارک گسترده رادیویی، تلویزیونی و پهن باند بر بستر تلوبیون برای خدمت به زیارت نیابتی عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، علی عسکری پنجشنبه شب در آیین اختتامیه هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با قدردانی از محمدمهدی رحمتی، رییس مرکز بسیج سازمان و مرتضی صفری، مدیرکل مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی برای برگزاری این اجلاس گفت: کرونا امکان برگزاری این اجلاس را در سال گذشته سلب کرد، اما خدا را شاکرم که امسال با زحمات برادران عزیزم این گردهمایی برگزار شد.

وی با درود و احترام به همه اهالی آذربایجان، این هموطنان را مرزبانان ایمان، اهل بیت (ع)، اسلام و تشیع و همچنین وطن توصیف کرد و ایشان را مردمانی غیور، سلحشور، پرکار و اهل علم، ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور خواند.

رییس صدا و سیما با بیان اینکه در مدت برگزاری این اجلاس، شور و عظمت آن علاوه بر آذربایجان شرقی، ابعاد سراسری و ملی به خود گرفت، تصریح کرد: عزاداری آذربایجانی ها دارای ویژگی های قابل توجهی در سطح ملی است؛ حتی اگر برخی زبان آذری را متوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما محرم امسال، حسینیه تلویزیونی ایران را ایجاد کرد

صداوسیما محرم امسال، حسینیه تلویزیونی ایران را ایجاد کرد