مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 20:102021-09-16سياسي

پیکر مطهر آزاده، جانباز وروای دفاع مقدس درگناوه تشییع شد


پیکر مطهر «غلامشاه جمیله ای» آزاده، جانباز و از روایان مطرح دوران دفاع مقدس در گناوه تشییع و در قطعه ایثارگران به خاک سپرده شد.

- گناوه- پیکر مطهر غلامشاه جمیله ای آزاده، جانباز و از روایان مطرح دوران دفاع مقدس در گناوه تشییع و در قطعه ایثارگران به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیکر مطهر غلامشاه جمیله ای آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس و از راویان مطرح و مشهور جبهه های حق علیه باطل روز پنج شنبه در بندر گناوه تشییع و به خاک سپرده شد.

در این آیین که در میان حزن و اندوه مردم ولایتمدار و هم رزمان و یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار شد پیکر مطهر آزاده و جانباز سرافراز در قطعه ایثارگران آرامستان گناوه آرام گرفت.

زنده یاد جمیله ای از راویان معروف در جنوب کشور در حوزه دفاع مقدس بود که براثر حادثه برق گرفتگی دار فانی را وداع گفت.

وی چندین مرحله به صورت داوطلبانه در میادین نبرد حق علیه باطل حضور یافت و در جزیره مجنون به اسارت نیروهای بعثی درآمد و محل اسارت وی کمپ 13 رومادیه عراق بود.

مرحوم جمیله ای علاوه بر حضور داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل و گذراندن سال های سخت اسارت در زندان های دشمن بعثی پس از بازگشت به وطن، نیز راوی سال های دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت ها و جانفشانی های شهدا، رزمندگان و هم رزمان خود در دفاع مقدس و دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر آزاده، جانباز وروای دفاع مقدس درگناوه تشییع شد

پیکر مطهر آزاده، جانباز وروای دفاع مقدس درگناوه تشییع شد