مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 19:552021-09-16سياسي

بانوان طلبه نقش مهمی در هویب یابی شبکه های جهان اسلام دارند


دبیرکل جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه طلاب در شبکه سازی و هویب یابی شبکه های جهان اسلام بر نقش بانوان طلبه در این زمینه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام حمید شهریاری در جریان بازدید از مرکز داده اینترنتی امین در شهر قم وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه های علمیه خواهران دارای یک شبکه اجتماعی گسترده است، افزود: حوزه های علمیه خواهران توانسته است این شبکه را در بستر دیتاسنتری که راه اندازی کرده به صورت الکترونیکی در کنار هم قرار دهد و می تواند از این طریق نقش مهمی در تولید و انتشار محتوا داشته باشد.

وی با اشاره به بازدید خود از مرکز داده امین، اضافه کرد: منشا بسیاری از نوآوری های امروز جامعه حوزویان بوده اند و امروز طلاب در شبکه سازی و فعالیت شبکه ای بسیار فعالند، در بازدید از مرکز داده امین هم دیدیم که حوزه های علمیه خواهران قدم های مناسبی در این زمینه برداشته اند.

وی مولفه اصلی شبکه سازی را بدنه اجتماعی شبکه دانست که در سطح اجتماع گسترده شده است و افزود: اینکه سازمان ها به بلوغ و آمادگی برسند و با درک اهمیت شبکه سازی، فعالیت های فراسازمانی را شکل دهند به عمق دانش مدیران نسبت به ضرورت فعال سازی شبکه ها در این زمینه بستگی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان طلبه نقش مهمی در هویب یابی شبکه های جهان اسلام دارند

بانوان طلبه نقش مهمی در هویب یابی شبکه های جهان اسلام دارند