مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 19:502021-09-16سياسي

سد عمارت بهمن ماه امسال آبگیری می شود


با توجه به اقدامات انجام شده و تکمیل بدنه، سد عمارت بهمن ماه سال جاری آبگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از آخرین وضعیت سد عمارت که با حضور رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس انجام شد اظهار کرد: بدنه سد به اتمام رسیده و ساختمان فرماندهی نیز توسط بنیاد مستضعفان تکمیل شده و تا چند ماه آینده آبگیری این پروژه عظیم آغاز می شود.

وی با بیان اینکه یک سری مشکلات در تملک اراضی وجود داشته که با تامین اعتبار حل شده، افزود: اهداف سد عمارت برای تامین آب شرب پایدار برای روستاها و شهر گرمی و انگوت و کشاورزی این شهرستان ها پیش بینی شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: عملیات اجرایی پایاب و اهداف سد یک پروژه خاص دیگری است که در آینده با تامین منابع ارزی دیگر آغاز می شود.

وی تصریح کرد: اعتبار لازم برای انجام عملیات اجرایی پایاب و اهداف سد حدود3هزار میلیارد تومان برآورد شده که با پیگیری های انجام شده این اعتبار قابل توجه تامین می شود.

بهنام جو گفت: امیدواریم با اتمام پروژه های بزرگ اعم از سد عمارت و تازه کند راندمان تولید کشاورزی در منطقه افزایش یافته و معیشت مردم بهبود می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد عمارت بهمن ماه امسال آبگیری می شود

سد عمارت بهمن ماه امسال آبگیری می شود