مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 18:402021-09-16سياسي

عزم جدی شورای ششم شهر تبریز در مناسب سازی اماکن شهری برای معلولین و نابینایان


رییس شورای اسلامی شهر تبریز از عزم جدی همه ی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و همراهی سرپرست شهرداری در راستای مناسب سازی اماکن شهری برای جامعه معلولین، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز از عزم جدی همه ی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و همراهی سرپرست شهرداری در راستای مناسب سازی اماکن شهری برای جامعه معلولین، کم توان ها و بویژه نابینایان خبر داد.

حجت الاسلام رسول برگی ظهر پنجشنبه، 25 شهریور ماه در حاشیه بازدید از موسسه نابینایان بصیر اظهار کرد: متأسفانه در شهر تبریز اماکن عمومی اعم از پیاده رو، پارک، بانک ها و دیگر اماکن مختلف برای جامعه معلولین، کم توان ها و حتی سالمندان و کودکان مناسب سازی نشده و در تلاش هستیم این مسئله را در شورای ششم شهر به بهترین نحو ممکن پیش ببریم.

وی افزود: در رابطه با موسسه نابینایان بصیر، اقدامات قابل توجهی در این مرکز انجام شده است که از آن جمله می توان به آموزش خط بریل، صنایع دستی، مهارت های زندگی و .

اشاره کرد؛ به طوری که حتی یک نفر نابینای بی سواد در این مرکز وجود ندارد و این مایه افتخار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تاکید کرد: در 16 آذر ماه سال گذشته، شورای شهر مصوبه ای در حوزه ی حمل و نقل این عزیزان داشت که مغفول مانده و بحث ایجاد بازارچه ی دائمی صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی شورای ششم شهر تبریز در مناسب سازی اماکن شهری برای معلولین و نابینایان

عزم جدی شورای ششم شهر تبریز در مناسب سازی اماکن شهری برای معلولین و نابینایان