مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-16سياسي

تعیین مهلت زمانی برای واکسیناسیون واحدهای صنعتی و صنفی میبد


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری میبد از تعیین مهلت زمانی برای واحدهای صنعتی و صنفی این شهرستان جهت انجام واکسیناسیون و اعمال جریمه هایی مانند پلمب واحد صنفی در صورت بی توجهی به این موضوع خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری میبد از تعیین مهلت زمانی برای واحدهای صنعتی و صنفی این شهرستان جهت انجام واکسیناسیون و اعمال جریمه هایی مانند پلمب واحد صنفی در صورت بی توجهی به این موضوع خبر داد.

رسول نصیری در جمع خبرنگاران به استقبال پایین میبدی ها در موضوع تزریق واکسن کووید 19 اشاره و ضمن اظهار نارضایتی در این خصوص، گفت: با تمام تلاش هایی که از سوی کارکنان شبکه بهداشت و درمان، صورت گرفت شهرستان میبد در میان 11 شهرستان استان یزد در جایگاه نهم تزریق واکسن قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که کارگران و خانواده های آنان، بخش مهمی از جمعیت شهرستان میبد را تشکیل می دهند، دو تیم سیار برای انجام واکسیناسیون به واحدهای صنعتی شهرستان برای تزریق واکسن اعزام شدند و مدیران این واحدها ملزم شده اند تا دهم مهرماه نهایت تلاش خود را در واکسیناسیون نیروهای خود انجام دهند چرا که بعد از گذشت این مهلت و در صورت مراجعه نکردن افراد این مجموعه برای واکسیناسیون، سیاست های تشویقی و تنبیهی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مهلت زمانی برای واکسیناسیون واحدهای صنعتی و صنفی میبد

تعیین مهلت زمانی برای واکسیناسیون واحدهای صنعتی و صنفی میبد