مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-16اجتماعي

فارس آماده بازگشایی مدارس/ثبت نام 870 هزار دانش آموز


معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس از آمادگی 100 درصدی برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش فارس از آمادگی 100 درصدی برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

محسن کلاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به واکسیناسیون 98 درصدی معلمان و کادر آموزشی مدارس فارس، اعلام کرد که بازگشایی حضوری، نیمه حضوری یا غیر حضوری مدارس منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

او با تاکید مجدد بر آمادگی آموزش وپرورش فارس برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، گفت: امید است با حضوری شدن کلاس های درس، نقیصه آموزشی و تحصیلی ایام پاندمی کرونا برطرف شود، چرا که معتقدیم غیرحضوری بودن مدارس، آسیب های متعددی به آموزش وپرورش و دانش آموزان وارد خواهد کرد.

کلاری با بیان اینکه در هر حال سال تحصیلی جدید از مهر ماه آغاز خواهد شد، عنوان کرد: متناسب با رنگبندی نقاط مختلف استان و بنا به تصمیم شورای مدرسه و همراهی اولیاء، با اولویت حفظ سلامتی دانش آموزان، برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و غیرحضوری و تلفیقی برنامه ریزی خواهد شد.

او با حائز اهمیت دانستن نقش شوراهای مدارس در بازگشایی و نحوه حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری کلاس ها، اظهار کرد: نیازمند همراهی و هم فکری انجمن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس آماده بازگشایی مدارس/ثبت نام 870 هزار دانش آموز

فارس آماده بازگشایی مدارس/ثبت نام 870 هزار دانش آموز