مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-16اقتصادي

انتقاد زاکانی از وضعیت فعلی متروی تهران:


زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه «اگر بناست مترو بسازیم باید بلیت آن را 20 هزار تومان در نظر بگیریم»، تاکید کرد: «با این وضعیت متروی بیشتری نخواهیم داشت».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از مهر، شهردار تهران گفت: برای تکمیل خطوط باقیمانده مترو 180 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این مسئله نیاز به اراده، فکر، ذهن و خلاقیت مردم دارد و شهر باید بر مدار قابلیت مردم اداره شود.

علیرضا زاکانی، در نشستی با رؤسا و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران، اظهار داشت: این دیدار آخرین جلسه از سلسله جلسات با مدیران شهرداری است و تقریباً با همه سطوح مدیریتی این دیدارها برگزار شد.

در این جلسات ارائه طریق و انتقال تجارب برای برون رفت از مشکلات و ایجاد شرایط بهتر بسیار مغتنم است.

وی افزود: در سه ضلعی شهر، شهروند و شهرداری، اوضاع شهر مناسب نیست اما چیزی که بیش از همه آزار دهنده است بی هویتی، تبعیض و فاصله شمال و جنوب است.

شهر در شرایط فعلی زیبنده شهروندان نیست؛ آنها ناراضی اند و سرمایه های اجتماعی ما در طول انقلاب کمتر از همیشه است و شهرداری نیز باید در کنار سایر نهادها سهم خود را در این زمینه بپذیرد.

شهردار تهران ادامه داد: شهرداری با شرایط مطلوب فاصله جدی درد تا به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل شود و این موضوع نیاز به تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد زاکانی از وضعیت فعلی متروی تهران:

انتقاد زاکانی از وضعیت فعلی متروی تهران: